Ana sayfa  Annelik  Elsanatları  Haberler  Magazin Dünya  Magazin Türkiye  Moda  Ressamlar  Seramik

Tiyatro Sinema  Yazılar  Yemekler  Send Twitter  Twitter'da biz  Facebook'da biz  Pinterest'de biz

 

 

Bir aktivistin gözünden pro-government web siteleri ve EnSonHaber tepkisi

GrafikSaati Online Kültür Sanat Gençlik ve Kadın Dergisi, 26 Haziran 2013

EnSonHaber.com'un tepki alan haberi

EnSonHaber.com Akşam gazetesinde işine son verilenler haberi
Gezi Park aktivistlerinden
Occupy Gezi Park Taksim Turkey direnişçilerinden kareler

Medyanın oto sansür uyguladığı iddiaları yıllarca değişik platformlarda konuşulurdu. Gezi Parkı olaylarının başladığı günden sonra bu iddialar pek çok kişi için iddia olmaktan çıkıp gerçekliği kanıtlanmış bir vaka haline geldi.

Egemen haber medyası uzun bir süre olaylara ve direnişe tek kare bile yer vermedi. Bu dönemde Türk halkı gelişmeleri Halk TV, Ulusal Kanal BTV ve +1 gibi bir kaç uydu kanalından takip ederken yabancı dil bilenler dış basını da izledi.

Peki bu süreçte internet medyası nerede yer aldı?

Pek çok aktivist devletin internet üzerinde yayın yapan bazı siteleri uzun süredir desteklediğini öne sürüyor. Konuştuğumuz aktivistlerden Ebru Şimşir, bize bu sitelerden birkaçını saydıktan sonra son dönemde medya dünyasında yaşanan bir değişime vurgu yapıp örnek bir haberle savını desteklemeye çalıştı.

Aktivist Ebru Şimşir: "Biliyorsunuz TMSF, devlet adına Show TV, DigiTürk, Akşam gazetesi gibi bazı TV kanalları ve gazetelere el koydu. İlk icraatlarından biri Akşam gazetesinin genel yayın yönetmeni ve Gezi protestolarına yumuşak bakan 3 gazetecinin işine son vermek oldu. İşte bu haber bile EnSonHaber gibi hükümet yanlısı bir kısım internet medyasının yeni hedefler göstermesine ve sevinç çığlıklarına yol açtı. Dilerim bu en son haberleri olur" dedi.

Aktivist Ebru Şimşir: "devlet destekli yandaş internet medyasının da gün yüzüne çıktığını söyleyip pek çok site adı verdi.

Biz tarafsız habercilik adına aktivist Ebru Şimşir'in söylediği sitelerden sadece 8 tanesini yazıp ilgili sitelerden gelmesi olası düzeltmelere yine bu sayfada yer verebileceğimizi ifade edelim. Buyrun...

Aktivist Ebru Şimşir'e göre...

Hükümet yanlısı pro-government web sitelerinden 8 tanesi

1- Haber7
2- EnSonHaber
3- internethaber
4- HaberVaktim
5- StarGazete
6- Zaman
7- Gazetea24
8- HaberTurk

Dördüncü güç medyanın, eleştirme özgürlüğü kadar, kendisine yapılan eleştirilere de açık olması gerektiğini belirterek noktayı koyalım. Nokta :))

GrafikSaati Online Kültür Sanat Gençlik ve Kadın Dergisi

Copyright: Her hakkı saklıdır

Creative Commons Lisansı
Bir aktivistin gözünden Pro-Goverment web siteleri ve EnSonHaber tepkisi by grafiksaati.org is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License.
Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://haberler.grafiksaati.org/69.html.
Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://tr.grafiksaati.com/ adresinde mevcut olabilir.

Tags: Taksim, Gezi Parkı, diren gezi parkı, olayları, occupy, gezi, taksim, Turkey, Türkiye, Taksim Gezi Parkı, diren gezi parkı, taksim gezi parkı olayları, gezi park, yeşiller hareketi, yeşil parti
GrafikSaati Gezi Parkı arşivi

Taksim gezi parkı haberlerinden

 

 
Copyright: Her hakkı saklıdır  | grafiksaati.com[at]gmail.com  |  gizlilik politikası